FAQ

Her er de oftest stillede spørgsmål, hvis det ikke har hjulpet er du mere velkommen til at kontakte os på vores mail.

Har I en fysisk lokation?

Ja, vi har et fysisk showroom på adressen Vallensbækvej 20B, 2605 Brøndby

Levering af produkter.

Art-oriental.dk tilstræber at afsende ordre indgået inden 3 hverdage.
Mange af vores
produkter er originale gamle og kan ikke sendes, det vil fremgå af teksten på varen. Varer vil blive leveret i pakkebutik, eller
på en anden aftalt leveringsadresse.
Vi leverer ikke til og ikke til Færøerne og Grønland.
Dine varer sendes med Post Nord, Bring eller GLS.
OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet bliver pakken flyttet til nærmeste
udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da
kundeservice.
For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud
for køb af disse varer.

Betaling.

Art-oriental.dk modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard,
PayPal, MobilePay, Bankoverførsel. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms.
Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

Reklamationsret.

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder
for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene
retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder
ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal
reklamere i rimelig tid; efter du har opdaget manglen/fejlen. Kunden dækker selv omkostninger ved returnering.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten sendes til:
Art-oriental.dk
vallensbækvej 20B, st. tv.
2605 Brøndby
Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

Kan man hente produkter hos jer efter køb på hjemmesiden?

Ja, du skal bare bruge funktionen afhent under betalingen af produktet.